lørdag, juni 23, 2007

 

Karens haveknipserier














Kommentarer:
Til Karen, ja jeg kan se du kan lide blomster og dit selvprotræt er super flot taget - hm - og du ser jo lige så sød ud som sidst jeg så dig... Håber du nyder dine nye skoeldage og så er der lige mine nysgerrige spørgsmål; det fine "hoved" på nederste foto - hvis er det, hvad er det lavet af og hvem har lavet det?? Kh Susanne fra Herligheden
 
Hun er dejlig, ikke? Selvom jeg nu må afsynge mit evige omkvæd: "De bliver aaaaalt for hurtigt stoooore - BUHUUU"

Hovedet er mit - altså jeg har fået det, ikke - hugget i gasbeton for hmmmm vel 4-5 år siden af Marie til sommerbilledskole hos mormor i Tønder. -Og det er forresten Svend, der har taget det billede, siger Karen.
hvis I skulle få lyst til at file og hakke i sådan en gasbetonklump (sådan nogle selvbyggere har vel altid et par blokke stående?) så er det et godt tip at give den en tur med vandkanden indimellem. Den er blødere at skære og pudse - og den støver knapt så meget.
 
Jamen det har vi da lyst til - eller "nogen" har.. hi hi - og jow da - vi har nok noget i samme boldgade i hvert tilfælde...s kal prøves en dag! Flot arbejde, Marie - det er smukt....
KH Susanne
 
Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]





<< Start

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Abonner på Opslag [Atom]