onsdag, maj 16, 2007

 

Indkøbsforeningen Bøllespiren

Så er vores indkøbsforening en realitet.

Ca. 10 børnefamilier er gået sammen i
"Bøllespiren" - en forening til fremme af Bæredygtig Økologisk Livsførelse.
Lige nu får vi aftaler med forhandlere på plads. Det går strygende!!!
Alt indenfor dagligvarer, ingredienser til naturkosmetik og rengøringsmidler, tekstiler, mel og korn, frø til haven.......
Vi er blevet momsregistrerede o.s.v. Ikke noget, jeg har turdet røre før.
Tak til Sisse og de andre fra tidl. Økoshop for alt, hvad jeg har lært.
Nu skal det ud og arbejde:-)

P.S. De mulige købere kommer igen i morgen. Vores hus kan ses her:

http://estate-maeglerne.dk/index.jsp sagsnr. 7075 (ikke grine af, hvor fint der er ryddet op!!!)

Og vores drømmested er stadig til salg - suk!

I søndags kørte jeg forbi, og da jeg fik øje på gavlen bag de høje træer, udbrød jeg spontant: "Jamen, der ligger du jo og venter!!" Lidt spøjst - jeg var jo helt alene i bilen:-) men det ER et smukt sted, et kønt hus (har det været og kan det blive igen) og der er et-eller-andet, som vi alle mærker. Det kan ikke ses på billederne, men I må gerne se det alligevel: http://www.74831280.dk/index.php?id=1&sagsnr=PL134


Kommentarer:
Hej Ane - måske kan man på billederne ikke SE "det", I bare alle VED er i huset, der venter på at blive købt af jer, men da jeg smugkiggede, kunne jeg simpelthen straks FØLE, at det var et godt sted at skulle bo! Jeg kan så absolut godt forstå jer - gid det var os, der kunne flytte derhen! Håber Jeres hus på det nærmeste er solgt nu!
Spændende med en økologisk indkøbsforening!
Kh Helle
 
Hej Helle

hvor er jeg glad for, at du også kan "se" det.
Du har ret, man må gerne FØLE efter, når man skal finde det rette sted at bo og virke.
Med fare for at lyde mystisk:
Vi ved ikke alt mellem himmel og jord, og det, vi ikke kan se og måle, det må vi jo så fornemme og stole på fornemmelserne, ikke?

Ja, og Bøllespiren er i luften. Det er meget spændende:-)

Kærlig hilsen Ane
 
Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]





<< Start

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Abonner på Opslag [Atom]