søndag, februar 11, 2007

 

En tand for meget

Sidste billede af Karen med alle mælketænder i munden. Bemærk hvordan den ene tand i undermunden dingler.Så røg den! Marie overtalte hende til at dreje den lidt:"Hallo hallo, Julie! Godt at du kommer til fastelavnsfesten! Ved du hvad, jeg har tabt en tand! Hvad siger du? Har du også tabt en tand? Kun én? Det har jeg også. I undermunden? Der tabte jeg også min....Skal du være fjernbetjening til fastelavn? Jeg skal være havfrue. Min storesøster er ved at sy prinsessekjole til min lillesøster. Nå, jeg skal ringe til mormor og fortælle, at jeg har tabt min tand...MOJN"
Ja, vi syr og maler på livet løs.
Og har kogt suppe, så vi har noget nemt til om aftenen efter festen:
"Vil du lugte til en porre eller et løg, Kirsten?"
Alle børn var i køkkenet for at skrælle og snitte. De skarpe knive må man jo lære at håndtere forsvarligt, inden snitte-pinde-sæsonen snart sætter ind.
-Og så var onkel Mads lige forbi. Han puttede børn, mens Helge og jeg tog til Tønder og så musical. Andreas gav den gas ved trommerne på scenen i "The Commitments" med 10. Vest. SÅ fedt at han skiftede til 10. klasse. Han var strålende glad - og havde i hvertfald heller ikke glemt, hvad man skal med et par trommestikker:-))

"Se, onkel Mads, er jeg ikke bare en "pasesse"?"


Da vi var nede med invitationer til Hannah og Emily, spurgte pigerne, om de måtte sove sammen. Torsdag aften! Tja, hvorfor ikke? Pakke-pakke - og sådan blev det. Her ser I sove-sammen-holdet:
I dag kom så sneen, og Helge tog de 3 små med på kælkebakken, mens Marie og jeg syede og syede og syede. Tanden skulle jo med i en plastikpose.........og nu er den væk:-((( Under hovedpuden ligger et brev:

KÆRE TANFE

VIL DU KOMME MED MIN TAND ELLER OSSE EN MØNT?

JEG HAR TABT DEN OG NU ER DEN VÆK.

KÆRLIG HILSEN KAREN



Kommentarer: Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]





<< Start

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Abonner på Opslag [Atom]